woensdag 13 september 2017

Art Journey Challenge

Op het Art Journey Design-team blog http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2017/09/ajc-82-pasteltinten-pastel-shades.html staat weer een nieuwe leuke uitdaging. Nou heb ik helaas niet zoveel stempels van Art Journey, maar deze stempel heb ik al een hele tijd en ik heb er eigenlijk nog niet zoveel mee gedaan, dus aan de slag.....

Allereerst heb ik watercolour papier gebruik van Crafters's Companion, 300 grams en hierop met distress oxides gewerkt, met de kleuren; broken china, cracked pistachio en worn lipstick. Hiermee heb ik de achtergrond gemaakt. Hierop heb ik van de stempelset; Writing de kroontjespen en de som gebruikt en deze met distress oxide gestempeld. Op de voorgrond heb ik met zwarte archival inkt het jongetje gestempeld.

Het randje heb ik met gewone distress inkt, Vintage photo gemaakt.

 
bedankt voor het kijken,
Wiebine

3 opmerkingen:

Brendaxx zei

Oh die is superrrleuk Wiebine! Heel mooi!

Rika zei

mooie kaart, wat een leuke achtergrond.

Art Journey zei

Mooie kaart Wiebine!!! Bedankt dat je mee doet aan onze Art Journey challenge