vrijdag 13 januari 2017

1e challenge van het nieuwe jaar van Dutch Card Lovers

Dutch Card Lovers is ook weer begonnen met de challenges, dit maal challenge 266 Gelukkig Nieuwjaar. Tja.... toch wel moeilijk hoor om in het nieuwe jaar een Nieuwjaarskaart te maken, maar het is me (op het laatste nippertje) gelukt. Je mag insturen tot vandaag 18.00 uur namelijk.

Dit is mijn kaart geworden;

Ik ben begonnen met een correspondentiekaart en hierop heb ik 2 stukken tape geplakt om aan twee kanten 2 witte vlakken te krijgen. Daarna heb ik met 2 kleuren distress inkt hier kleur tussen aangebracht en daarna heb ik een template neergelegd en weer met dezelfde kleuren eroverheen gegaan. Daarna de leuke pinguïns van Katzelkraft erop gestempeld. Daarna het woord happy met een stans van Stampin up uit paars en zwart papier gestanst en deze met nietjes vastgezet. De 2017 heb ik gestempeld met de nieuwe stempels van Els Brigé.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend! en oh ja... natuurlijk nog een heel gezond en creatief nieuwjaar toegewenst !!

2 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf! Ik houd wel van dit soort kaarten, lekker spelen met stencils en inktjes! Mooi geworden, Wiebine. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Hihi...idd op het laatste nippertje. Hele mooie kaart. Bedankt voor je deelname bij de DCL. :)