zondag 11 december 2016

eindelijk weer eens een layout gemaakt, Berlijn

Dit keer eens meegedaan met een secret scraplift van het Creatijd forum. Je krijgt dan een layout die je moet liften. Ik ben blij met het resultaat.
 
 
De foto is vorig jaar herfstvakantie gemaakt, toen we samen met Rowan en z'n vriendinnetje een lang weekend in Berlijn waren. De foto is gemaakt bij 'de muur', zo indrukwekkend om daar rond te lopen. Berlijn is fantastisch en we gaan er zeker nog eens heen, want we hebben nog lang niet alles bekeken.
 
In de foto zit een lichtblauwe kleur, die heb ik terug laten komen in het project life kaartje dat ik aan de linker kant van de foto heb geplakt. Het kaartje had een witte achergrond, ik heb er met aquarelverf een lichtblauwe waas achter gemaakt. De rand boven de foto heb ik zelf gemaakt met stempels en inkt, erg leuk om te doen en ik vond het er wel mooi bij passen.
 
Fijn om weer eens een layout te maken,
groetjes en bedankt voor het kijken,
Wiebine



1 opmerking:

Lenet zei

Leuk!! ik zie dat steeds meer mensen toch weer lekker aan de scrap gaan.( waaronder ik zelf) Mooie LO !