donderdag 29 oktober 2015

Gezellig samen aan de scrap !

En ja hoor, het was weer zover, het is altijd een hele operatie om vijf dames op dezelfde dag bijelkaar te hebben, maar het is gelukt. Dit keer kwam iedereen naar mij, dus ik kon lekker uitslapen.

We zijn heerlijk bezig geweest en ik heb deze 3 kaartjes gemaakt.
De vlinderstempel heb ik van Annemarie geleend. Ik heb hem met embossingpoeder gestempeld.

Weer lekker met de Crazy Birds aan de slag geweest en inkt.

en nog even met mijn nieuwe template en de gekke pinguïn stempels gewerkt van Katzelkraft, leuk !!
Het was weer een supergezellige dag.
bedankt voor het kijken,
 
 
groetjes,
Wiebine

1 opmerking:

Thamar, zei

wat is dat toch geweldig leuk zo samen aan het freubelen. en ja ik geloof het om dat het een hele toer is om het te plannen.
maar het is weer prachtig wat je heb gemaakt
heel fijn weekend