zondag 23 november 2014

Pan Pastels CHALLENGE blog !

Ja, ja, je leest het goed op het Pan Pastels blog, vind je vanaf nu iedere 15e van de maand een leuke uitdaging. De uitdaging van deze week is een kleurenchallenge. Dit zijn de kleuren;

Nou heb ikzelf geen pan pastels, maar een scrapvriendinnetje van mij heeft ze wel, dus afgelopen vrijdag even bij haar geweest om te croppen en de Pan Pastels uitgeprobeerd. Tjonge, wat is dat leuk zeg, zou dit mijn nieuwste verslaving worden? dikke kans hoor.

 
Ik heb een kerstkaart gemaakt met een band erom. Allereerst heb ik met versamark en sneeuwvlokken stempels afdrukken gemaakt op de kaart en hieroverheen heb ik met pan pastels gewerkt. Om een randje erom te krijgen dat een beetje donkerder is dan de rest, haal je je versamark even langs de rand van je kaart. Omdat ik al lange tijd de houtnerf stempel heb en eigenlijk nog nooit gebruikt heb, heb ik deze op de band gebruikt. Een sneeuwster uit perkamentpapier gestanst en hier nog een witte andere sneeuwster bovenop gedaan. Als je de band eraf haalt, zie je de tekst tevoorschijn komen.
 
Als je zin hebt, zou ik ook een poging wagen hoor om met Pan Pastels aan de slag te gaan, de winnaar krijgt namelijk twee doosjes cadeau !! is dat leuk of niet. Dan kun je je verzameling lekker uitbreiden of (zoals ik) een beginnetje maken met superleuk materiaal, dat je weer op erg leuke manieren kunt gebruiken. Het design team heeft natuurlijk ook van alles gemaakt, dus klik even door naar het Pan Pastel blog  om inspiratie op te doen en veel succes !!

bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag !
groetjes,
Wiebine

13 opmerkingen:

Annemarie zei

Wauw Wiebine wat mooi geworden!
Groeten Annemarie

Els zei

Erg mooie kaart heb je gemaakt Wiebinen en leuk ook met een band erom.
Groetjes, Els

Thamar, zei

hoi hoi

wow wiebine weer prachtige kaarten.
ik vind het lastig om met zo'n kleuren pallet te werken en sla ze dan ook altijd over met een scrapchallenge.
dit is weer top.
gr Thamar

Boukje zei

Heel mooi geworden, leuk die wikkel eromheen en mooie kleuren!Leuk dat je meedoet met de challenge van PanPastel!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Een prachtige kaart, maar hier helaas ook geen PanPastels. En ik ben ook niet van plan eraan te beginnen, mijn beursje vindt het ook geen goed idee

Hella zei

Dat is een heel goed begin met PanPastels, Wiebine. Je kaart is erg mooi geworden en dat voor je eerste keer werken met panpastels! Wordt vast een verslavind;-) Leuk dat je mee doet met de Challenge!

Bea zei

Een hele mooie kaart! leuk dat je meedoet met de Challence!

Petra zei

Wat een leuke kerstkaart.
Leuk om met zo'n kleurenfoto te werken dat ik heb eigenlijk nog nooit gedaan.
Groetjes Petra

Lydia Boode zei

Wat een mooie kaart is het geworden. Hopelijk zijn we niet de grondlegger voor een nieuwe verslaving ;)
Dank je voor het meedoen aan onze 1e challenge op het PanPastel blog.
Heel veel succes.
Groetjes
Lydia

Ellie Knol zei

Wat een leuke creatie... bedankt voor het meedoen in onze PanPastel challenge.. groetjes, ELLIE

Anneke zei

Mooie kaart. Leuk dat je mee doet. Groetjes Anneke.

Wenda zei

Schitterende kaart, leuk dat je mee doet met de challenge van PanPastel

Hugs Wenda

HenP Produkties zei

Wow, wat onwijs mooi, je hebt je ook heel mooi gehouden aan onze challenge van PanPastel.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.

Lieve freubelgroetjes,
Hilde (DT)