dinsdag 11 februari 2014

kaart gemaakt van een stukje behang.

Bij het Heppiescrappy forum is de kaartenchallenge dit keer; maak een kaart met behang ! dus toen ik het weekend bij Tynke ging croppen, heb ik iedereen die kwam gevraagd om behang mee te nemen.

Dit heb ik ermee gemaakt;

 
Het stukje behang op wit kaartenkarton geplakt. Aan de rechterkant een stans gebruikt van zo'n mooi kleedje, hierop twee bloemen geplakt en het hartje komt uit het winkeltje van Jane vandaan. Ook het blaadje dat bij de bloemetjes zit en in de linkerbenedenhoek zit een filigraanhoekje (ook van Jane).
Tussen de bloemen heb ik de strik gemaakt en onder het lint heb ik een wit tabje gemaakt met de tekst erop.
Toch leuk om dit met behang te kunnen doen.
groetjes,
Wiebine

4 opmerkingen:

Els zei

Ik vind het een pracht kaart Wiebine.

Boukje zei

Wat een mooie kaart, erg goed geslaagd! En wat ben je productief geweest, je layout en je kattenkaartjes zijn ook mooi!
Groetjes Boukje.

Brendaxx zei

Wat een geweldige kaart is dit geworden!! Super!

Marja zei

dat is een hele mooie kaart geworden