vrijdag 10 januari 2014

Geluk !

Vanavond heerlijk zitten kliederen en daar een kaartje mee gemaakt.
Allereerst een blad uit een boek gescheurd en deze op een stuk wit cardstock geplakt. Daarna heb ik twee vlinders uitgestanst, de uitgestanste vlinders heb ik op de kaart gelegd. Hieroverheen ben ik met dylusions cherry pie en fresh lime gaan spuiten (denk erom, door het spuiten blaast het de stansjes weg dus even voorzichtig vastzetten) Even laten drogen en daarna heb ik er nog een heel klein beetje dylusions white linen overheen gespoten.

De tekst het ik op een stuk wit cardstock geprint en uitgeknipt. De bloemenstempel heb ik met zwarte inkt gestempeld. De vlinder die ik uitgestanst heb (en dus rood geworden is van de inkt) plak je bovenop een bloem en op de vlinders doe je een paar pareltjes.

Met embossingcreme en een template heb ik de hoeken nog een beetje bewerkt.

Leuk om te doen hoor,
groetjes,
Wiebine

7 opmerkingen:

Els zei

Schitterend mooie kaart Wiebine en mooi gemaakt met die vlinders om deze manier.
Groetjes, Els

Alida zei

wat leuk gemaakt Wiebine en wat komt zo'n bladzijde uit een boek dan weer goed van pas.

Jeanette zei

Super leuke kaart, mooie kleuren en "geweldige tekst".

Groetjes Jeanette

Scrappiness zei

Wat een mooie pagina Wiebine!
Je vroeg naar de camera op mijn layout. Ik heb dit stansje van iemand gekregen. Ben gaan googelen maar ik denk dat het gewoon de kleine kleine van Sizzix is. De onderdeeltjes heb ik aan elkaar laten zitten en e een foamblokje onder geplakt.

Sylvia zei

Super mooie kaart.

Groetjes Sylvia

Marjolein zei

Super leuk Wiebine :)

xoxo
Marjolein

Tynke zei

Ik wist zeker dat ik een reactie had gegeven.. Niet dus. Raar. Maar goed, ik vind hem prachtig Wiebine! Heerlijk he, kliederen... :)