dinsdag 9 april 2013

Happy Birthday to you !!

Ja, ja, gister was ik jarig en ik ben me toch verwend !!
Door man en kids natuurlijk, maar ook door mijn scrapvriendinnen ontzettend veel prachtige kaarten gekregen. Even voor jullie op een rijtje;
achteraan van links naar rechts; Joukje, Yvon, Nel
2e rij Alida, Henriette (Jetty) Brigitta,
vooraan van links naar rechts; Esther, Sylvana en Tanja
achterste rij van links naar rechts; Els, Sabine en Wanda
2e rij; Sylvana, Sandra en Anja
voor; Dithny

en deze zijn van Linda, Jetty, Marian en Tynke,
iedereen..... heel erg bedankt, ze blijven nog wel even op de kast staan denk ik !!

3 opmerkingen:

Alida zei

dat ziet er gezellig uit al die zelfgemaakte kaarten Wiebine, leuk.

Els zei

Mooie kaarten Wiebine.
Groetjes, Els

Boukje zei

Zo, jij bent even goed verwend met kaartjes, leuk zeg!
Groetjes Boukje.