dinsdag 22 januari 2013

2 kaartjes gemaakt vandaag

Eigenlijk zou ik vandaag naar Wijster gaan om te scrappen met een paar scrapvriendinnen, maar vanwege het slechte weer, heb ik toch maar besloten om thuis te blijven. Erg jammer, maar de volgende keer beter ! toen ben ik maar thuis aan het scrappen geslagen. Twee verjaardagskaarten heb ik gemaakt.
Het bovenste kaartje heb ik gemaakt met het papier dat ik van Yvon heb gekregen !
De basis van dit kaartje heb ik een hele tijd terug bij Boukje gemaakt, ... nu eindelijk afgemaakt !

6 opmerkingen:

Muuske zei

Twee prachtige kaarten.groetjes Margo.

Jetty zei

Wat zijn ze prachtig Wiebine.

Alida zei

allebei zijn ze erg mooi, wat een leuke vorm heeft die onderste.

Corry zei

Ze zijn allebei heel leuk geworden
groetjes corry

Annemarie zei

Leuke kaarten heb je gemaakt Wiebine! Vind de bovenste het mooiste.
Groeten Annemarie

Klaske zei

ze zijn erg leuk geworden Wiebine! blij weer wat werk van je te zien!