vrijdag 28 december 2012

Mijn enige kerstkaart van dit jaar !


Ik zag nu zo'n leuk challenge-blog dat ik het niet kon laten om niet mee te doen. Dit jaar heb ik geen kerstkaarten gemaakt wegens omstandigheden, maar deze uitdaging kon ik gewoon niet laten gaan.
De opdracht was; Challenge #11; maak een paperpierced Kerstkaart.
Zo heel veel kerststempels heb ik niet, maar deze kon er prima voor worden gebruikt. De techniek én de uitdaging staat op het Mi CAS es su CAS blog. Ik heb de sjaal en de hoed gepaperpierced (leuk woord !) Zo leuk om te doen. Op het blog staat ook hoe je dit met een digitale stempel kunt doen, dat is erg handig als je niet zoveel kerststempels hebt. Je kunt in principe ook een gewoon plaatje van het internet halen om te gebruiken.
Ik ben blij toch één kerstkaart te hebben gemaakt dit jaar en wellicht een leuk idee voor het volgende jaar !!

14 opmerkingen:

Sientje zei

En ook nog en leuke, het paperpiecen is je goed afgegaan. Leuke kaart. Bedankt voor je deelname bij MCSC

Els zei

Heel logisch dat je dit jaar geen kerstkaarten hebt gemaakt, maar deze is heel mooi Wiebine.
Leuk met die stempel van de sneeuwman.
Fijne avond en groetjes, Els

Ellen zei

Super mooi gedaan Wiebine! Geeft die stempel net even iets extra's! Bedankt voor je deelname aan MCSC.
Groetjes Ellen


Marlieke zei

Oh kijk nou wat een leuk resultaat! :-) Leuk dat je ook zo enthousiast over deze challenge en ons blog schrijft. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

Jetty zei

Ik vind het een erg leuk kaartje.

Mieke zei

Bedankt voor het enthousiasme over MCSC! Leuk dat je met ons meedoet en speciaal daarvoor toch een kerstkaart maakt :-) Hij is super leuk geworden!

Anoniem zei

Ik vind hem erg leuk! Ik moet paperpiercen nog steeds uitproberen. Groetje Sylvia

Anoniem zei

Ik vind hem erg leuk! Ik moet paperpiercen nog steeds uitproberen. Groetje Sylvia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan!! En leuk dat je meedoet bij MCSC!
Groetjes, Yvonne

Bianca van Noort zei

Hij is erg leuk geworden. Leuk dat je meedoet bij MCSC

Eefje Bouweriks zei

Super leuk kaartje.

Bedankt voor het meedoen met onze tweede challenge

Groetjes
Eefje

Kitty zei

Leuke kerstkaart Wiebine, dan heb je die maar alvast voor volgend jaar ;)

Delia zei

Wat een leuke kaart ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

Annelies zei

Grappige kerstkaart!! Ik hoop van harte dat 2013 jullie wat meer rust gaat geven!