woensdag 26 december 2012

Mijn 1e kaartje sinds tijden, voor het Stampin Challenge blog.

Wat is dat lekker zo'n 2e Kerstdag zonder verplichtingen en ik ben warempel weer aan het scrappen ! Lekker relaxed heb ik een kaartje inelkaar geflanst, nog niet helemaal tevreden, maar het begin is er weer. Ditmaal een kaartje voor het Stampin Challenge blog, een nieuw blog van Stampin Up. Gelukkig hoef je het eerste half jaar nog geen Stampin up producten te gebruiken, die heb ik namelijk nog niet. Ik ga binnenkort een dagje bij mij thuis plannen voor een Stampin Up workshop die Diana bij mij gaat geven. Dus, als je zin hebt, kun je ook komen.
Dit was de sketch;
en dit is mijn uitwerking;
 
Met dit kaartje ben ik in de top 3 gekomen !! leuk zeg,
 

10 opmerkingen:

Eefje Bouweriks zei

Leuke kaart wiebine,
Bedankt voor het meedoen met onze challenge

Groetjes
Eefje

diana hoefnagel zei

hij is erg leuk geworden wiebine..
leuk dat je mee doet... succes.

diana
dt menber

Boukje zei

Mooi kaartje, leuk die uiltjes!
Groetjes Boukje.

Els zei

Leuke kaart met die uiltjes en de rozet is hier mooi bij.
Groetjes, Els

Brendaxx zei

Mooi en vrolijk kaartje! Leuk die uiltjes! Succes met de challenge:)

Anita zei

Erg leuk gedaan met de sketch
Bedankt voor het meedoen.

Gr. Anita

Krista zei

Wat een leuk kaartje! Het papier is prachtig!
Bedankt dat je mee hebt gedaan met de Stampin Challenges!
Ik hoop dat je de volgende weer mee doet!

Liefs,
Krista
DT member Stampin Challenges

Jolanda van Egmond zei

Goed gekozen met de papier en uilen. Bedankt voor het meedoen
Gr Jolanda

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een mooie kaart met deze sketch Wiebine! Zou je in het vervolg de sketch niet meer op je blog willen zetten maar gewoon een link naar de sketch!
Dank je wel voor het meedoen met de Stampin Challenges.

Lieve groetjes
Marion
DT SC

Kimmie zei

Hoi Wiebine

Ik vind je kaartje wel heel erg leuk geworden. Dat scrappapier met die uiltjes is ook echt super!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

XXX Kim