zondag 10 juni 2012

Millies 1e forumdag !!

Vandaag was het eindelijk zo ver, de 1e Millies forumdag en deze werd gehouden in Vierhouten bij Nunspeet. Toen ik uit de auto stapte had ik gelijk zoiets van.... laat die scraptrolley maar in de auto zitten, hier vermaak ik me zo ook wel ! zo'n prachtige locatie, midden in de bossen ! en we hadden ook nog eens schitterend weer. en laten we nu helemaal geen foto's hebben van de locatie, de lekkere lunch die we buiten hebben genuttigd.... Er moet dus echt een 2e Millies-forumdag komen ! al was het alleen maar voor de foto's ! Ook kregen we de ATC kaarten van het thema Zomer weer terug. Deze heb ikzelf gemaakt, van gescheurd papier, een plaatje van het internet van een meisje, plastic bloemetje in haar haar en een plaatje van een zonnebloem van het internet en het wolkje is een stans. Deze kaartjes heb ik gekregen van Hinke, Marian en Sylvana.

4 opmerkingen:

Els zei

Leuke foto's Wiebine en wat was het een leuke dag in een pracht omgeving.
Groejtes Els

Annelies zei

Zo te lezen is het een gezellige dag geweest!

Monique CreaTijd zei

Dat was zeker eens superdag ! Leuke foto's heb je gemaakt, mag ik ze leasen voor op mijn blog of website?

wilma zei

Heel mooi hoe je je scraps maak mijn dochter doet dit ook, ik ben meer voor het groffere werk ART journal gewoon beginnen en kijken hoe het wordt. Vind je zomer ATC super ruil je die ook onder elkaar?