zaterdag 14 januari 2012

Van Dithny een paar stansjes gekregen...

Ik heb meegedaan met een Voorstelswap en kreeg deze week al een paar binnen (als ik ze allemaal heb, zal ik ze hier even neerzetten. Op de layout van Dithny zat zo'n prachtige stansje.... ik was er helemaal verliefd op en vandaag had ik een verrassing in m'n brievenbus, lief he ! bedankt Dithny, en eh.... ik ga sparen en dan haal ik hem ook, ik vind hem helemaal super. Je hebt natuurlijk de filmstrip van Tim Holtz, maar deze is zo leuk klein....Hij is van My favorite Things- die-namics- diaframe voor diegene die hem ook leuk vind !

2 opmerkingen:

Marian zei

oh, die zijn echt leuk....ik vraag me af hoeveel kleiner ze zijn dan die van Tim Holtz..(die heb ik namelijk wel..)Dit zijn typisch van die stansjes die je vaak gaat gebruiken..Goeie kleurtjes ook.
groetjes,Marian

dithny zei

Grrag gedaan hoor, je was er zo razend enthousiast over. En het is een kleine moeite,. Heb ze met veel plezier voor je staan draaien.
Veel plezier er mee.
liefs, Dithny