zondag 2 oktober 2011

Gister naar de beurs in Hardenberg geweest !

Ik had van Scrapbookzolder een gratis entreekaartje gekregen voor de Creabeurs in Hardenberg. Nu was ik er nog nooit geweest, maar ik vond het een erg gezellige beurs, lekker ruim opgezet en niet al te druk, zeker voor herhaling vatbaar. Ik was samen met Marian en heb weer enkele bekenden gezien, zo leuk !! Ik heb bij Scrapbookzolder deze tag gemaakt;

en bij Art Journey deze ATC gemaakt met keytol (wat ik al tijden in de kast heb staan) en Distress Stain)

5 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi label en ATCkaartje! Mooi effect geeft dat witte!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

leuke tags!
die ene heb ik ook!

was leuk je te zien.

tineke

Klaske zei

wat ziet dat er gaaf uit zeg... prachtige kunstwerkjes!

dithny zei

wat mooi zeg, heerlijk zo'n ontspanne dagje. Liefs, Dithny

Brendaxx zei

Heel mooi label en je ATC is ook heel gaaf:)