maandag 16 mei 2011

Heerlijk te croppen geweest bij Anneke in Eext afgelopen zaterdag !!

Zo leuk !! afgelopen zaterdag weer bij Anneke in Eext geweest om de hele dag met 18 meiden van het SNN-forum te croppen. Ik heb zelfs wat gemaakt, lukt me niet altijd hoor, ik heb het over het algemeen altijd veel te druk met kletsen, maar dit was zo'n leuke workshop (door Anneke uitgezocht)
Ik heb dit kaartendoosje gemaakt (het idee komt van het www) en ik mocht hem ook nog van Annemarie op haar blog zetten. Een hele eer vind ik dat hoor !

De basis is gemaakt van paars en lila cardstock, dit heb ik beplakt met het papier van Cosmo Cricket Pixie-Licous fairy rings De schattige bloemetjes zijn gemaakt van vilt (ook te koop bij Annemarie)en ik heb deze leuke stans ervoor gebruikt. In het hartje heb ik meeldraadjes gedaan (ik heb de witte gekocht en heb ze in dit geval groen gekleurd met m'n aquamarkers)

Zoals je kunt zien zitten er in het doosje drie tabbladen waar je je kaarten op volgorde in kunt zetten die je op voorraad maakt.

Op het kaartje beterschap heb ik de prachtige stempel van Viva Decor stempel Vintage Lace gebruikt. Je stempelt hem eerst met versamark en daarna strooi je er wit embossingpoeder overheen, even verhitten met de heattool en je krijgt een prachtig resultaat. Ik moet zeggen dat deze stempel erg mooi stempelt, hele mooie fijne lijntjes krijg je op je papier. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Aquamarkers. Deze zijn ook te koop in de winkel. Op het vleugeltje heb ik wat stickles aangebracht.

Op het kaartje 'liefs' heb ik een mooie bloemenstans gebruikt van Marianne Design.

Op het kaartje 'fijne dag' is weer het papier van Cosmo Cricket gebruikt en het lint komt weer uit de winkel van Annemarie. Hier zit een heel mooi zilveren draadje doorheen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken en eh... Anneke, de volgende keer bij mij hoor (al heb ik geen ruimte voor 18 croppende dames.

14 opmerkingen:

Maaike zei

Supermooi geworden allemaal... Wij vinden het ook jammer dat je niet bij onze crops kunt zijn, maar het komt er vast wel een keertje van...

Oeneke zei

Prachtig Wiebine, een heel mooie kleuren combinatie en die bloemen op het koffertje zijn schitternd

Kitty zei

Hartstikke leuk allemaal en handig ook, goed idee! Die vilten bloemetjes zijn super!

Jetty zei

die van jou is erg leuk geworden Wiebine

Stampidoe@gmail.com zei

wat is dit mooi geworden denk dat jij productiever bent geweest zo te zine dna wij in wijchen allemala bij elkaar

groetjes yvon

Boukje zei

Mooi geworden Wiebine! Lekker vrolijk, mooi je roosjes van vilt!
En leuk je kaartjes erbij!
We hadden een productief dagje, maar wel gezellig! Leuk dat je 'm op Annemarie haar blog mocht zetten!
Groetjes Boukje.

Chantal zei

Super leuk zeg.
Vind het nog steeds jammer dat je niet bij onze crops bent, maar gelukkig kom je in november wel, gezellig.

Annemarie zei

Erg mooi gemaakt Wiebine.

Dora zei

Wat super dit!

Annelies zei

Heel mooi doosje en leuke kaarten heb je gemaakt!!

gerjoz zei

Hey Wiebine, super hoor dat doosje.
Wat een mooie kleurencombi.
Alles goed verder met je?

Groetjes Gerria

Marian zei

jeetje,wat is dit leuk zeg!Mooi gemaakt,Wiebine!

groetjes,Marian

Brendaxx zei

Oh mooi Wiebine!! Prachtig geheel!!

Anita zei

o die zijn leuk zeg!!en die kleuren helemaal geweldig..en ook een leuk idee om je kaarten te bewaren..