woensdag 28 april 2010

wedstrijd maart/april de Scrapotheek

Ik heb toch nog mee kunnen doen met de wedstrijd van de Scrapotheek. De opdracht was; gebruik 2 verschillende merken papier, gebruik 3 knopen en gebruik chipboardletters voor de titel.
Je moest werken naar aanleiding van een sketch.
Dit is mijn layout geworden; Luchtbedden fun !

Ik heb papier gebruikt van Basic Grey - Lime Rickey en Basic Grey - Pattern paper Offbeat, de thickers zijn van American crafts en de pons is van Martha Stewart.

7 opmerkingen:

Jetty zei

mooi joh.

Chantal zei

Super gezellig lootje, lekker vrolijk, de pret straat er vanaf.

Boukje zei

Lekker vrolijk, zowel het papier als de foto's!
Groetjes Boukje.

Dora zei

Wat een super foto's echt ik kan me de pret helemaal voorstellen, erg leuk gedaan!

Lenet zei

Mooie Lo , de vrolijke kleuren passen perfect bij die foto's

Charlotte zei

Wat een geweldig gave layout is dit Wiebine! Hele mooie kleurencombinatie! :D

Charlotte zei

Ik heb een award voor je klaarstaan op mijn blog... :)

xxx