zondag 31 januari 2010

de A en de B voor mijn Book of Me van Rowan


De A van Appelmoes. Rowan is er echt gek op.
De opdracht die Monique erbij gaf was; gebruik stempels en/of de kleuren geel/rood/zwart.

De B van Badeend. Rowan gaat altijd met z'n papa op vrijdagavond in bad, wat Lego erbij en lekker kletsen samen.
De opdracht die Monique erbij gaf was; gebruik stippeltjespapier en een pons.
Ik wil bij alle layouts bepaalde dingen steeds terug laten komen, de wolkjes met tekst, de datum met de lettertang en steeds een zwart randje om de layout.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi boekje tot zover! Wat grappig dat Rowan nog steeds met zijn vader in bad gaat, leuk!

Charlotte zei

Wat een leuk boekje Wiebine. Mooie layouts zitten er al in. Leuk om deze herinneringen zo voor Rowan vast te leggen... :)

Ik ben wel heel benieuwd naar het lettertype van de tekstballonnetjes: erg gaaf!

Groetjes,
Charlotte

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk zeg, ik ben vorig jaar halverwege gestopt maar als ik nu jouw album zie is het toch wel erg leuk!!! Mooi ook dat je steeds wat details terug laat komen, dat meekt het een mooi geheel> Superleuke foto's

groetjes Marjolijn.