dinsdag 29 december 2009

Feeling hot hot hot


Nou, hij moest uit m'n tenen komen hoor, maar hij is af. De foto is afgelopen zomer gemaakt in Nimes in een prachtige tuin Jardin de la Fontaine. We hadden het zo vreselijk heet, dat Rowan (toen hij dit klein beetje water zag in de tuin) direkt z'n kans schoon zag. Heerlijke afkoeling, even....
Ik heb kraftcardstock gebruikt voor de basis. Een palmboom uitgesneden met de Silhouette en deze getamponeerd met distress ink (Spiced marmalade) ditzelfde heb ik ook gedaan met m'n mini mask van Tim Holzs (kompas) met distress ink (broken China) Ik moet zeggen dat ik nog wat moet oefenen met de inkt, ik krijg het er nog wat vlekkerig op, maar dat zal uitproberen zijn denk ik. Het dessinpapier is van Basic Grey (Lime Rickey) en ik heb nog een journalingkaartje gebruikt. De titel heb ik gesneden met de Sil, het font dat ik heb gebruikt heet Teeny Boppin NF. In het dessinpapier heb ik nog een rand gemaakt met m'n nieuwe pons.

8 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Wiebine in een woord schitterend.

groetjes Ilonka

NicoleJ zei

ik vind het heel erg mooi wat je gedaan hebt met de distress inkt!

jacqueline zei

Prachtige LO Wiebine.
Je palmbomen en dat kompas met distress inkt is echt super gaaf geworden zeg!!!!
FIjn dat het lukt met het papier, en mochten de hele fijne dingen nog wat moeizaam gaan dan kan je 120 grams pakken.

Groetjes Jacqueline

Chantal zei

Ik vind hem super geworden hoor, lekker zomers!!

Charlotte zei

Ik vind 'm echt geweldig gaaf Wiebine!!! Enne... toch even naar De Duif gegaan voor de pons? Jammer dat ik je niet heb gezien... ik was er ook even... ;)

Dora zei

die bomen zijn zo gaaf, en ik krijg hier ook echt een zomers gevoel bij, erg mooi!

Anoniem zei

hoi Wiebine het is
prachtig geworden
groetjes Lida

Kitty zei

Leuke layout!