donderdag 25 september 2008

Chantal is jarig vandaag !


Ik ben er achter gekomen dat Chantal vandaag jarig is. We kennen elkaar van het SA forum en Scrapfever en hebben elkaar deze zomer in levende lijve ontmoet in Frankrijk. We zijn tegelijk van de camping weer naar huis gegaan en kwamen elkaar heel toevallig weer tegen op de overnachtingscamping. Daar heb ik deze foto gemaakt en ik moest hier natuurlijk een scrapmomentje van maken. Chantal, hij ligt vandaag bij je in de bus hoor, een hele fijne dag vandaag met je gezin.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een leuke!

Chantal zei

Oh wat super lief van je. Ben toch echt benieuwd hoe je nu achter de datum bent gekomen. Het is ook echt een verrassing. Vind hem super leuk. Ik schiet spontaan weer in de lach als ik aan dat fotomoment terugdenk. Ben benieuwd naar mijn post vanmiddag. Kan haast niet wachten.
groetjes en heel erg bedankt alvast.

Anoniem zei

Wat leuk dat jullie elkaar daar tegenkwamen!
En een leuke lo geworden!

Jack on the Net zei

ha ha wiebine die "grijze" man ken ik gelukkig ook! met hem mag ze gewoon omgaan hoor.
Bedankt voor je berichtje en groetjes van mij.
PS je maakt mooie lootjes hoor