dinsdag 27 mei 2008

Mijn kalender

Eind vorig jaar kwam ik op het idee om een kalender te maken, maar wat valt me dat tegen zeg, een hele klus. Ik heb nu de maanden januari t/m juni klaar (gelukkig) en laat jullie deze vast even zien. In de maand januari is Sander jarig, vandaar zijn foto erbij, in april ben ik zelf jarig, vandaar mijn ogen daarbij (een foto vond ik wat teveel van het goeie om hier nou een hele maand tegenaan te kijken) en in juni is Rowan jarig, vandaar dat ik daarbij zijn foto heb gebruikt. Dit is het resultaat tot zover, wat vinden jullie ervan ?






7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gave kalender wordt het zeg!

Groetjes Inge

wij drietjes zei

Wat een onwijs gave kalender!!
heel mooi

Liefs, Marije

Anoniem zei

Gave kalender wordt het zeg.
Heb je de foto's verkleind voordat je ze erop gezet hebt?
groetjes, Chantal

ScrapEnjoy zei

Erg mooi je kalender, mag je wel een goed plekkie geven, toilet?????
Ja inderdaad jammer dat je de foto's niet kan vergroten, maar het is wel goed te zien hoor.

gr. Lilian

Bieke zei

Dat wordt een hele leuke kalender. Leuke blog.

Marian zei

Oh...Die word wel super hoor!! Is jou zoon ook zo'n Star Wars fan? Geinig,onze oudste (Jeff)heeft zo véél bij elkaar gespaard van die films..Héé,ik denk dat ik daar ook maar eens tussen moet sneupen..hihi..

Groetjes,Marian

Angela zei

deze had ik nog niet gezien gaaf zeg!